{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
BİLGİLENDİRME

    Dünyada etkisini sürdüren COVID-19 salgını sebebiyle sizlerin, çocuklarımızın ve çalışanlarımızın sağlığı için 19.03.2020 tarihinden itibaren mağazalarımızın faaliyetlerini geçici süreliğine durdurduk. Bu süreçte sizlere www.panco.com.tr online mağazamızdan, 0850 577 26 26 numaralı Müşteri Hizmetleri telefonumuzdan ve info@panco.com.tr yazılı hattımızdan kesintisiz hizmet sunmaya devam edeceğiz.Bu dönemde Mağazadan Ürün Teslimatları, Mağaza ve panco.com.tr ürün değişim/iade uygulamalarımız hakkında sizleri bilgilendirmek istedik.                                                                                                                                                                                      

Mağaza Teslimatları

Online sitemizden, mağazalarımızdan teslim alınmak için sipariş verilmiş Click&Collect ürünleriniz ile mağazalarımızda bulunan tadilatı tamamlanmış ve değişim süreci onaylanmış ürünlerinizi güvenli bir şekilde mağazalarımızın açılış tarihine kadar bekletiyoruz. Ürünlerinizi mağazalarımız açıldığında güvenli bir şekilde teslim alabileceksiniz.                                                                                                                              

 Mağaza İade/Değişim İşlemleri

Mağazalarımızdan satın almış olduğunuz kullanılmamış ürünlerinizin iade/değişim süreleri mağaza hizmetlerimizin durdurulduğu 19.03.2020 tarihinden itibaren dondurulmuş olup, iade süresi bu süreçte dolmuş olan ürünlerinizle ilgili mağazalarımızın açıldığında sizlere yardımcı olacağız.                                                                                                                           

www.panco.com.tr İade/Değişim İşlemleri

www.panco.com'tr’den yapmış olduğunuz alışverişinizin iade/değişim sürelerini kargo firmalarının çalışma düzenlerini göz önünde bulundurarak uzattık.Müşteri iletişim kanallarımızdan alışverişinizin iade/değişim işlemleriyle ilgili her türlü desteği sağlamaya devam edeceğiz. Bu zorlu dönemi hep birlikte en kısa zamanda aşacağımıza inanıyoruz. Hepinize sağlıklı günler diler, göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.


Satın aldığım ürünü iade etmek istiyorum!
    Satın aldığınız ürünü, 30 gün içerisinde tüm aksesuarları ile birlikte eksiksiz, etiketi koparılmadan, irsaliyesi ve ambalajları ile birlikte irsaliye arkasında bulunan boş alana iade sebebini yazarak, Panço Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş. / Çatalca Depo - Ulus Mah. Çatalca Yolu Cad. No: 601 Büyükçekmece/İSTANBUL adresine Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli gönderebilirsiniz. İade gönderilerinizde, irsaliyenin kutu üzerinde görünür bir şekilde yapıştırılmış olması gerekmektedir. 

    İnternet mağazasından aldığım ürünleri mağazalara iade edebilir miyim?
    İnternet mağazamızdan alınan ürünleri şu an için ne yazık ki mağazalarımızdan iade edemezsiniz. Yalnızca ürün değişimini mağazalarımızdan yapabilirsiniz.

    İnternet Mağazasından aldığım ürünün değişimini yapabilir miyim?
Mağazalarda iade /değişim nasıl yapabilirim?

    İnternet mağazamızdan almış olduğunuz ürün ya da ürünleri değişimi İnternet Mağazamızdan şu an için mümkün değildir. Değişim işlemlerinizi 30 gün içerisinde faturası ile birlikte istediğiniz Panço Mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz.     

            
  • Ürününüz, fiyatı aynı olan her ürünle değiştirebilirsiniz.
  •         
  • Mağazalarımızda almak istediğiniz ürünün fiyatı, değiştireceğinizden daha yüksekse, aradaki fiyat farkını nakit ya da kredi kartı ile ödeyebilirsiniz. İnternet mağazamızda değişim bulunmamaktadır.
  •         
  • Yeni seçtiğiniz ürünün fiyatı ilk aldığınızdan daha düşükse, aradaki fark, kredi çeki veya nakit para ödemesi olarak yapılmaktadır.
  •     

    Hediye gelen ürünü değiştirebilir miyim?
    Tarafınıza gelen kullanılmamış ve tadilat yapılmamış hediye ürünlerinizi, dilediğiniz bir Panço mağazasından en geç 30 gün içerisinde "hediye değiştirme kartınızla" birlikte değiştirebilirsiniz.    

            
  • Ürününüzü, alış fiyatı aynı olan her ürünle değiştirebilirsiniz.
  •         
  • Almak istediğiniz ürünün fiyatı, değiştireceğinizden daha yüksek ise, aradaki fiyat farkını nakit ya da kredi kartı ile ödeyebilirsiniz.
  •         
  • Hediye değiştirme kartınız ile birlikte geldiğinizde, değiştirmek istediğiniz ürünün yerine ürün bulamadığınız takdirde; hediye gelen ürünün satış tutarı kadar kredi çeki verilebilir.
  •         
  • Hediye Değiştirmelerinde nakit iadesi yapılamaz.
  •     

    İade ve Değişimi Kapsam dışı ürünler (Bu ürünler online mağazamızda alınmışsa, ambalajı açılmamış, kullanılmamış, bozulmamış, denenmemiş olmaları şartıyla iade edilebilir)
    

            
  • Biberon, emzik, göğüs pedi, göğüs pompası vb. tüm hijyenik gruba dahil ürünler
  •         
  • İç çamaşırları
  •         
  • Koruyucu bandı olmayan hızlı tüketim ürünleri (krem, şampuan, parfüm vb. ürünler)
  •         
  • Abiye Kıyafetler
  •         
  • Karakter Kostümleri
  •         
  • Kozmetik Ürünler (ambalajı açılan.)
  •         
  • Toka, Saç bandı vs. gibi aksesuarlar
  •         
  • Çorap
  •     

E-BÜLTENE KAYIT OL!
Kullanıcı Sözleşmesini okudum onayliyorum.